Friday, May 6, 2011

Exam Menjelma Lagi !



Assalamualaikum and annyeong !

amacam ? sihat ? alhamdulillah ~ ececeh .

korang punye sekolah , dah exam mid year ? ade setengah sekolah dah mula exam kan ? huhu . hari tu punye exam punye nervous pon tak abes lagii . test hari tu punye result agak okey laa dari sebelom nie semenjak aku bergelar pelajar sekolah menengah . hahaha . aku dapat 4A5B1D and no 3 . alhamdulillah . muahaha . cube teka ape D ? SEJARAH la ! hoho . tahun lepas aku dapat 1A4B4C1D . tawu pe A ? agama . hahahaha . tak bole blah . seperti biase , sejarah D .

kali ni , bahasa arab , ada karangan . hamek kau ! inshaallah aku boleh buat . takut laa . korang takpelaa takde arab . sejarah lagi . MATH !! o em jey ! cikgu ajar ape aku tak paham . tak caye tnye murid lain . tanye kelas 2a2 , 2a9 ngan kelas2 lain yang ckgu tu ajar . adehhhh ! harap2 la boleh buat . hari tu math aku dapat A sebab akak aku ajarkan . hoho . mintak2 kali nie aku dapat buwat .

Periksa 2 minggu weyh ! minggu ke -2 aku terpaksa tinggalkan periksa and buat hari lain sebab akak aku konvo . huhu . 18 may tu periksa math pulekk . hari tu la aku tak datang . haiyoo ! aku kene belajar elok2 nieh . pandai2 . bukan apee ,, nanty dah besar boleh masok universiti idaman aku . muahaha . UPNM . aku tanak yang lain !  tu sebab dari sekarang , aku kene pandai . ye cik Qila ? haha .

aku baru je study sikit2 nieh . sejarah belom lagy . huhuhu . sains , geo , ade lah sikit2 . huhuhuhu . oke lahh . korang pon study lah yer ? doa-doakanlah aku dapat 10 A . nampak ? aku kene kejar sampai 10 ! ingat senang ? inshaallah qilaaaaaaa . harap-haraplah dapat . Amin~~



Good Luck kawan ! buat elok2 ye ! 


SUKA ? jangan segansegan klik button LIKE tuh yerr ! ^^

2 BEBELAN:

Arfazilah Abka said...

rilek qila...usaha dan tawakkal je..boleh punya..hehe..tapi sedia2 jgk pistol lengkap dgn peluru banyak2..dapat main tembak2..hikhikhik..gurau! apapun, all the best k....u can do it!

datyn kiki lala said...

hehe . tenkiu2 !!