Sunday, April 24, 2011

Hari Koko SMKSM 2011 =)





assalamualaikum , annyeong !

 Okey ! seperti yang telah di janjikan aku di entry lepas , aku nak stolymolynini ngan korang pasal hari kokurikulum sekolah aku 21 april aritu . sory ambat siket . aku cari USB wire tak jumpe dohh . then baru teringat boleh cocok kat laptop memory card tuh . heh heh heh . 

 Begini ceritanya , (maap skema) : : :

 Tepat puku 7.00 pagi , aku dengan riang gembira nye pegi rumah Maizatul akma sebab aku tunggu dye tak timbul2 . haiiihhhh ~ rupe2nye , dye da pegi . erghh ! aku ditinggalkan ! aku pegy la skolah sorang2 (yunie , jiha , pinie pegi pertandingan silat) . then da sampai skolah , cari kawan sorang pon ta jumpe . lame2 , jumpe Ain Farah . Nadd pun ade sekali . hoho . lompat2 . macam 2 tahun ta jumpe T__T . okeoke ! 

Then , cikgu suruh kitorang berkumpul . murid pagi , duduk atas tar , murid petang duduk atas tanah . abeh berdebu ! ini tidak adil !! huhuhu . pastu , cikgu pagi cakap ape ntah mase tuh , aku dah tak dok diam dah.. haha . lame beno dye cakap . bukan dengar  pelahan  je . lepas tu , aku ngan Ain pergi tengok orang kawad . tak boleh sebenarnye . tapi kami pergi je . hohoho . nak tengok kawad punye pasal kan ? ehem2 !! ape ? mane ade ape-ape . harharhar !! kitorang duduk je lah depan orang2 yang berkawad tuh , tanak pergi mane-mane dah , ade pengakap , KADET POLIS , kadet bomba , pbsm ngan puteri Islam . teringin je nak masuk kawad . apekan daye ? TERsalah pilih bidang .. hahaha . kami duduk situ lame . sempat le snap2 gambar . 

lepastu , benda2 nie semua pon habis . segala kawad , ucapan bla3 . tibe lah saat yang ditunggu2 . muahaha . semua orang lapar kan ? dah la tengah panas . aku , nadd , eyda ngan ain . pusing2 cari eny . haha . last2 jumpe . kitorang kulu-kilir cari bende na makan . aku tade mood nak makan . tetibe sakit perot gile babeng ! berpeluh2 kat situ ! hohoho . aku , nadd , ain beli nasi tomato . eny beli chicken chop . aida makan angin jee T__T . aku tataw sedap ke tak . aku makan 3 suap jer . sakit perot punye pasal ! kaccaau !!

then , kitorang pergi duduk belakang perhimpunan . korang dengar lagu Sorry Sorry tak mase tuh ? aku yang mintak kat DJ tuh . hehehehe . dh lagu suju tu je yg ade ~ kitorang dengan muke selambe naik atas pentas . nganganga . takde orang lah ! gile kau ade org aku nak naik atas tuh . then , part cabutan bertuah pulak . aku dah hampa dah tak dapat . tapi , aku da cakap kat diorang  " aku tak main dapat cawan je " haha . belagak kan ? last2 kan betol ! aku tak main la cawan2 nieh . orang lain dapat cawan , aku dpat hamper ! amek kaw !! bertuah aku . haha . tekejot tetibe number 0286 naik . aku tak tw nak buat ape mse tuh . hahaha . jangan jelessss~ aku pulak yang penat kene bawak balik , da naik basikal =,=" . 

kesimpulannya , memang best lah hari koko tahun nieh . harap2 tahun depan lagi terbaekkkk !! aku ade snap beberape pic . but , ta upload semua lah ! heeeeee :D : : : : :

the Leader  hehehehehe ^___^

cikgu Yuna . haha =D

Kadet Polis =D

budak2 comel

nini coklat celup

kami ^_^

the photographer ^__^

muke harus tension , panas ! >.<

kusyuk nye ?



fuuuuuhhh~ abeh jugak beban satu nieh . =)

THE END ! =)





                                                                                               


SUKA ? jangan segansegan klik button LIKE tuh yerr ! ^^

0 BEBELAN: